BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 16 November 2011

saket hati :/

saket hati ? mesti korg penah rase kan ? tipu laa klau korg cakap korg ta penah rase . hee :) manusia yg tadek perasaan je yg ta penah saket hati :P . back to topic . act aku tengah saket hati dengan boyprengg aku . saket wook , dia tuduh aku macam-2 kot . dia suruh aku jage hati dia , habis hati aku nie sape yang nk jage ? hantu ? . gila ape . grr (!) dia selalu tuduh aku macam-2 . bolee dia cakap aku suke fahmi ? korg mst knal nye fahmi tuh . dia kan budak hot , errhot lkaa sangat (!) . eh ta semestinya dia hensem aku kena suke dia laa . wow , tolonk laa . sikit perasaan suke aku kat dia tadek lgsung laa tenokk -,- . ta penah wujud pon . please laa :P haha ' belagak dia . err sambong cter balek :P . dia selalu cakap aku nie ade bf lain , wehh ijat ! sekarang nie aku baik okey . kau dah ta main kayu tiga+empat or whatever laa . dulu yee laa aku buat , sekarang ta yee . aku da berubah okey . cehh-2 ayat nye , haha (!) err ade kau sorg pon aku dah bersyukur dah , tapayahh nk rmai-2 . memeningkan kepala jee . :P . bie lepas nie tapayaa laa tuduh beby bukan-2 ehh . saye setia laa ngan awok . awok jee selalu pikir bukan-2 pasa saye . saye saket hati tau bile awok tuduh saye bukan-2 . kekadang nages , haha ! ape laa . lepas nie , saye akan jage hati awok , awok pon kena jage hati saye tau ? promise ??? hee . iloveyou more more laa awok . muuuaahh :*
et a Glitter Calendar Click Here

No comments:

Post a Comment