BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 18 November 2011

NO TITLE :)

hari nie aku pegi tengok wayang dengan boypreng and abg sdare aku ! abg sdare aku and boypreng aku mmbe . so tadek laa susah sangat aku nak kuar dengan boypreng aku . dia boleh tolong cover kan . thanks ABG AREL :) tadi ktaorg tgok cter AKU BUKAN TOMBOY . best woo cter tuh . kelaken gilee laa , kpada sape-2 yg ta tgok ag cter tuh , tgok laa yea . ta rugi kodd :) . mse kt dalam wayang aku dok sit E11 , ijat dok E12 . best woo dok sebelah-2 . haha ' mcm ta biase pulokk :P . tp yg ta best nya ABG AREL kite sit E10. uwarggh , kacau line betil laa dia uh . aku bru nk sandar-2 kat badan ijat . tp ade dia malu laa aku do . mmg dalam wyang td aku ngan ijat bwk dri masing-2 . mcm mmbe jee . haha ' tp elok gak . tadek laa aku buat dose kan . sesekali nk dapat pahale gak . :P nk masok syurge bhai . haha ' . then lepas tgok wayang tuh , ktaorg lpak jap kat MBO tuh . korgg tau tak aku nmpak ape ? aku nmpak aksesori do , cantikk gilaa . RM10 jee kodd . arghh rugi ta beli . aku nk beli , tp duet yg aku ad ckop-2 tok pegy TS besok . hmm sedey wook ta dapat beli . :/ ps uh kan ade baju RM10 gak . cantik-2 jugak kodd , and macam biase laa , ta dapat beli gak . err then aku decide nk balik sbb tanak dok situ lame-2 . wt saket hati je pndg bnda-2 tuh :// . time otw nk balik , ijat ajak balik lalu jalan sungai sireh , tp arel tanak . coz tayar motor dia pancit , dia ta berani bwk jaoh-2 . so ktaorg balik laa lalu taman gembira . err mase selekoh kt traffic light tuh , bole pulak aku ad polis tengah menahan-nahan orang . arggh , ni yg menggerunkan aku nie . aku terus cubit ijat, sebagai tande aku suruh dia bawak laju . selaju yang bole . then dia pon bawak laa laju gila , sampai aku nk terjatuh do . tbe-2 ijat bersuare , dia kate : ' mane arel ?? ' aku : ' tatau , biar jela dia . cepat laa ! orang takot ' . dia : ' kesian laa kat dia , tayar dia kan pancit ' aku : ' biar jela dia , yg penting orang selamat ' . then dia boleh pulak ketawa , dia cakap aku jahat . haha 'mmg betol pon aku jahat . tinggalkan abg sdare . hahah ' ape pon ta bole :P . aku decide lepas nie tanak naik motor ag , selagi dia and aku tadek lesen . aku akan naik motor dengan orang yg ade lesen jee . FULL STOP . kbyee :*
Get a Glitter Calendar Click Here

No comments:

Post a Comment