BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 30 September 2011

aku sayang kau , aku tanak tinggalkan kau .

hm , aku sayang kau lha bodoh . 
kau jgn lha suke wat hal ngan aku . kau tau tak , tiap kali kau wat hal je , aku rase cm nak mntak clash jea . tapi aku sayang kau , aku tanak tinggalkan kau . kau tau tak ? aku tau kau tau , tapi entahla . hm , walaupun pmr nati kau fail , aku tak kesah . coz kau da berusahe sdaya upaya kau kenn ? takpe bie . jgan tesyen k . orang sayang bie sgt-2 . janji ngan orang , jgn tinggalkan orang tau . orang tanak kehilangan bie . bie pon sayang orang , kenken ? :DD iloveyou sayang :)
Get a Glitter Calendar Click Here

Tuesday, 6 September 2011

dapat MC 2 hari, tapi tukar 3 hari

me wif my cousin :)
hai, hai.
tadi kann aku pegy klinik.
aku kan demam, konon nye nj pegy check laa.
actually, aku da oke da.
tapi saje buat-2 demam. haha!
malas school katekan.
mse kad klinik tuh, dkter tuh kate ary nie cuti ea.
aku ckap laa yea.
tp dpt due ary jee, ary niee n smalam.
tapi aku rase mcm taa puas jee.
haha, biase laa. lau da cuti, nk cuti lg jee.
hahaha! then aku ponn tkar 2 ary kpada 3 ary.
hahahahah,
jhat sioddd aku.
hope ta terkantoi laa ngn ckgu.
hee :DD
k laa. chaw !

Monday, 5 September 2011

folio tak siap lagi

korang, korang! 
tolonk aku weyy.
folio sivik & goegrafi aku tak siap ag niw.
eishh, tensyen oo.
malas siodd aku nk buat.
tak minat lhh nk buat-II folio niw.
memenatkan jee.
bullshit punye cikgu. haha!
ape lhh ckgu nye, bole plak sroh antar folio nye lpas cuti raye.
cuti raye tuh, saye nk raye lhh ckgu.
bkn nak baut folio ckgu yg tak gne tuh.
adodoi. fuckermother damn!
jgn harap lhh aku nak hantar.
ade aku ksah kau nk bg aku psp 20 kea ape.
tak heran laa wey.
fuck you more and more.
i say man.
http://ts2.mm.bing.net/images/thumbnail.aspx?q=1077068637105&id=1b205747e15c540915b91e235cac8a63
haha!
like a cow. haha! damn you.

demam datang kembali

damn.
adoii, time mcm nie lhh aku nk dmam.
da abez cuti, baru lhh aku nk dmam.
entah pape lhh. haha!
padahal, aku suke dou.
tapayahh pegy school.\
hoho.