BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 21 November 2011

MALANG TAK BERBAU :/

21/11/2011 ( ISNIN )
aku dengan bf aku rancang nak jalan-2 kat area pengkalan . tempat ktaorg slalu pusing-2 . tapi lain yg jadi . hm korg tau kan mksod tittle aku kat atas tuh ? . bile dikenang balik kejadian yg berlaku tuh takot , kadang-2 kelakar . haha ! nk tahu ape yg terjadi ?? haha , okey . rileks :)
ceritanya macam nie . mase kitaorg kluar tuh , aku ajak dia pegy beli bubble kat sempang . lpas uh ktaorg pon bla laa . mse kat dia tngah bwk mtor , aku pgy kacau dia . mksodnya aku kacau kefokosan dia time bawak motor laa . haha ' ade ke ayat (kefokosan) ? aku hentam jea . haha ' time tuh aku tengah pegang bubble , kononnya nk suapkan dia laa . tapi taak kesampaian . err -,- before beli bubble tuh , kitaorg ade pegy econmart tau . beli coklat cadbury . kononnya nak makan mase kat atas mtor laa dengan bubble tuh skali . tp hampehh --' tadek rezeki kate orang tua-2 :)
mase kat atas motor tuh kitaorg borak-2 laa . and tbe-2 bila iajt pandang depan , diaa tgok kreta myvi depan ktaorg . ta sempat nk elak kot . klau ktaorg elak , konfem-2 kena langgar dou . so dia decide tok langgar kereta tuh jee . dia cakap , dia just risau kan aku jee . ehhh deyy , aku lagi risau kan kau tau . tgok tuh , ta pasal-pasal motow awak hancor sume . 125 kot , haha . batak sikit :) dada dia saket dou . aku ta terok , dia je yg terok . sedih dou tgok dia . 1st dalam hidup aku , aku excident . urm dengan bf aku pulakk tuh . romantik gitu <3 kau ade ? tadek kan :P . habis bubble aku tercampak kat tengah jalan . err --' ta minum ag kot . sayang je kan ? haha , nyawa saya and pakwe saya laa patot kena sayang tenokk :> haha . then cina yg ktaorg lanngar kretanya tuh kecoh gilaa . wehh kreta kau tuh calar sikit jelaa siakk . ps uh mntak sampai rm300, atok kau makan babi laa wehh ! then nk betol kan kat bengkel yg mahal je . hattuiy lahh , kau mati tak bawak pon kereta myvi kau tuh . btw , myvi je kodd ! babie fucker :Y . cina bodoh kuat makan babie , mulut pon serupa iti babie lahh setan . menyak sakai lahh siall . mati laa babia fucker !!!!! nasib baik pakwe aku tadek pape . aku dah takot dah td . takod diaa tinggalkan aku . :'/ after this kitaorg da ta bole kluar slalu dah . lg pon mtor diaa dah rosak terok . ayah diaa tanak tolong betolkan kodd . sebab hari tuh baru je betolkan . duet dia banyak habis kat aku and motor je . kesian awak kan :'/ . sorry ye biyy :* . baby sayang biyy sangat-2 . k laa , tangan aku dah penat dou . kbyee tokk . :)
Get a Glitter Calendar Click Here

No comments:

Post a Comment