BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 4 November 2011

aku JAHAT !

hm nape aku suka saketkan hti orang yg aku sayang ? lagi-2 dengan orang yg jga aku skrang . hm aku nie mmg jhat eh , aku ta ad niat pon na sketkan hti org yg aku sayang klau irg yg aku sayang tuh ta sketkan hti aku . hm npe dia suke buat aku mrah n sket hti ? dia slalu mnang kan org yg slah , aku yg btol nie dia slalu anggap salah . hm kdang-2 aku kcik hti gak , dia da ta sayang aku lg kea ? aku slalu terfikir , hm dlam dnia nie dah tadek org sayang aku kee ? mst ramai kan yg benci aku , yelha aku kan suka sketkan hati korgg . hmm . nape dgn sikap aku nie ehh ? suke sangat kurang ajar dengan dia , pdahal dia dah jge aku dengan baik pulak . bg mkan pkai sume ckop ! aku nie mmg mnusia yg tatau menghargai betoll lha . hm klau korgg dah ta sayang aku tape , kau ta ksah pon . aku mmg ta lyak untok dsayang pon . --, ! (haha , smbil aku tules nie air mate aku tngah meleleh ! bhaha . lawak) hmm . aku nak mntak maaf kad org tuh , tp aku segan . aku tatau nape aku nak segan . pdahal dia kluarga aku gak . hm entahlah , da sikap aku mcm tuh nk buat mcm mne kan . accept je lha . err klha . byee ;) ;'(
Get a Glitter Calendar Click Here

No comments:

Post a Comment